no copy

copy cat

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Khamis, 6 September 2012

Ramadhan 2012

 huhuhuhu....aslmkm smua...lama dah kan kita xbersua muka dia sini...cewah...huhuhuhuhuhu bermadah2 lak aku kan......kan,kan...huhuhuhuhu....xyah nak panjang sangat lah gedik2 nih...ok lah...kali nie sue nak share lah cikit pe family kita org buat masa bulan puasa tahun nie....huhuhuhuhuhu....
mood nak menaip xde lagi nih.....sue gagah kan gak lah nak typing..huhuhuhuhuhuhu
 em...crita nie start lah pada tarikh  9th August 2012....(ala....naper lak start tarikh nie...)...huhuhuhu sbb tarikh nie lah sue balik kpg.....jd sbb tu lah tarikh start hari tu....ok...kisah bermula...........sue balik naik flight airasi....pkul 4.35 ptg.....dan smpai kat airport kuching pkul 7,...dah gelap dh masa tu....
Mcm nie lah keadaan masa pkul 7 kat sarawak.
setelah sekian lama aku xpulang...(bunyi mcm dh 10 tahun xbalik kpg nih...huhuhuhu)..akhirnya utk tahun nie aku balik ke kpg halaman.....rasa sayu dan sedih hati aku nie....pilu...amat pilu...chewah.....huhuhuhuhu leh wat lagu nih........back to our story...dah lama2...dok kat situ tunggu kawan ambil kan....huhuhuhu dh tu naik la bus kat kuching central...pkul 10...dlm pkul 4 lebih smpai lah kat umah.......aku terus bersahur......
Bangun pagi2....mak dah buka radio dia...bukan radio yg teknikal tu...tp radio...anak tekak dia...bangunkan smua anak2 nya yg xbngun lg....huhuhuhuu....lepas tu start lah adegan bersilat dgn membuat kek...huhuhuhuhu....nanti kita sambung lagi ok....aslmkm all

SUE88

Tiada ulasan:

mr.bee