no copy

copy cat

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Rabu, 11 Julai 2012

My first entry on my 24th year 2 day

HUHUHUHU nie lah entry first yang aku buat....a............xsalah faham...bukan nya yang first entry masa aku start blog nih...tp first entry masa umoq aku nih dh capai 24 tahun 2 hari....huhuhuhuhuhu
ok...entry aku kali nie nak bg tau aku rasa bersyukur sangat masih dibagi kesempatan dari Nya untuk terus bernafas dimuka bumi allah ini... nie lah nikmat yang paling amat berharga,,,huhuhuhuhuhuhu,,,,,,,,,ok...cakap2 pasal birthday nie kan..mesti lah ada hadiah ngn celebrate kan,kan,kan,kan.....huhuhuhu ada....just simple je..tu pun kengkawan yang buatkan untuk aku,,,,thanks guys....sayang korang smua.....aku xtau mcm mn nak say thank you to all of you,,,,,em...just dapat ucap terima kasih yang amat nyk2...sbb ingat ngn wish birthday kat aku....
Ok...hadiah korang bg tu nanti aku masuk dalam entry lain ok...sbb setiap hadiah mesti ada jalan cerita nya yang tersendirikan,kan,kan.....huhuhuhu,,,,so sabaq na......huhuhuhuhu
skali lagi terima kasih lah kawan2........apa2 je korang bg tu...aku mmg hargai dan sayang korang semua......ok lah....tu je....dah lambat nie....aku kena tdo...huhuhuhu...ok kita jumpa di lain entry lak nanti.....adios amigo....huhuhuhuhu...bye2 aslmkm
 SUE88

Tiada ulasan:

mr.bee