no copy

copy cat

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Khamis, 28 Jun 2012

Rojak...conteng,huhuhu

Perhatian2...huhuhuhu kali nie entry aku bukan nya nak tulisan pasal rojak yang boleh kita smua mamam tu...xde....salah...huhuhuhuh...aku nak ceta rojak = campur = Merapu meraban.....ok..leh tangkap xmaksud aku???huhuhu kalau xfaham gak xpelah...nak senang ceta maksud aku adalah....ceta je secara bebas...huhuhu xde tajuk..sbb terasa nak menaip...tp xtau nak type apa......
ok...mula2..nak ceta sal apa ek...ok2..kita ceta pa yang paling last aku update ok.....aku...sekarang nih masih dalam keadaan mode tengah recover....nak sembuh la.....huhuhuhu....nak kata mudah xde lah...aku xde lah boleh lupa satu perkara tu dengan mudah...sbb berbekas wei....mau xnyekan...bila dh kena mcm tu....sakit siot....em...huhuhu..mcm bunyi org lepas geram lak aku kan.....ok2..tutup ceta ..kita buka ceta lain lak.....masuk perenggan lain....

Em..kalau nak tau..la nie aku dalam mood pembukaan semester baru....so masih dalam keadaan semangat lah nak kejar smua ilmu nih...huhuhuhu ...takut lak jd mcm sem2 yang lepas...mula2 je semangat lepas tu.....layu.....merundum...hahahahahahaha...start la adegan xg kelas,bangun lambat.....alasan nanti PMS...hahahahaha.....penah buat x???mesti penah kan korang...hahahahahaha.......xpe2...masa nie je kita leh wat mcm nih.....nanti dh hbis belajar mesti kita rindu saat nie......
dah tu nie perenggan ke-3 lak...em nak cakap pasal apa lagi ek.....a...aku sekarang nie tgh menaip pukul 2.29 pagi...huhuhuhu entah apa2 ntah...tu pun nak bg tau kan.....mesti korang nyesal baca kan sebab  xde apa2 ceta pun aku nak ceta tp terasa nak menaip...hahahahahaha.......
ok lah...aku stop merapu takat nie lah...nanti naik boring lak korang nanti.......ok lah all...sayang korang smua...aslmkm....
SUE88

Tiada ulasan:

mr.bee