no copy

copy cat

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Isnin, 18 Jun 2012

Hatiku SAKIT-PEDIH-HAMPA

Em....kali nie entry aku agak kejiwaan cikit....bagi sapa2 yang xsuka..so stop continue reading this enntry...for those who are want to know about my feeling...u may continue the reading... Orang penah kata hidup tanpa cabaran xsyok...tp aku bukan lah sekuat sumaiyyah nak harung semua nya...aku rasa sedih bila orang yang kita percaya boleh menipu kita hampir setahun @ mungkin lebih daripada tempoh itu....ya allah...tabahkan lah hati hamba mu ini...huhuhuhu menitik air mata bila dkenang kembali....aku mungkin senyum tp dalam hati luka yang amat dalam....
Tadi aku pg kolej nak g kelas...aku buat seperti biasa tp one of my ex-lecture asking me and this our short conversation :
Lec : "Are you ok my dear?"
Me  :"yea....im fine..." try make a fake smile
Lec : "No..you are lie to me...your face show me that you are in pain & sad"
Me  : "No..im fine...thanks for asking" still try to smile
huhuhu aku buat muka biasa dan cuba tersenyum pun masih nampak hati aku tengah sakit dan pedih ...sekarang nih aku xmampu nak gambarkan perasaan aku....Kenapa perlu buat aku sampau macam tu sekali??apa yang dah aku buat sampai dibalas sedemikian rupa??? 
Nie da cikit nasihat kat sape2 yang baca nih....kalau orang dah bagi kepercayan kepada kita xlah dibalas dengan berbohong, sbb snua tu xkan bertahan lama. Suatu hari nanti pasti kantoi gak..... Cuba bersikap jujur.
mungkin lirik kat bawah nih boleh gambarkan sedikit  ttg perasaan aku masa nih...
Berulang kali ku cuba
Untuk berada di pandanganmu
Ku bagaikan cahaya tembus cahaya
Matamu tak melihatku
Adakah insan yang lain
Yang sedang menghuni di hatimu
Sehingga tiada ruangan berdiri
Untukku mendekatimu
Beginikah pedih cinta bila dilontar
Tak bersambut
Lalu ia terhempas berkecai
Halus berbisa
Andai kau mengizinkan ku
Mempersembahkan cinta yang sekian terpendam
Pasti kau kan temui
Kalungan cinta suci bersulam kejujuran
Untuk kau pautkan di (untuk kau pautkan di)
…hati
Pernahkah dikau mendambakan
Sebuah cinta yang tak bertepi
Pernahkah dikau mengimpikan
Sebuah cinta yang tanpa tapi
Inilah jenis cinta yang ingin ku perjuangkan
Dari dulu , kini dan selamanya
SUE88

Tiada ulasan:

mr.bee