no copy

copy cat

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Khamis, 31 Mac 2011

AKU RINDU MASA KAT TASKA DULU.......

HUHUHU.....dulu aku pernah kerja kat taska nur nabila.....huhuhu masa tu akukerja sbgai pengasuh je...tp best.......sbb kena handel baby n budak2.........tp mencabar gak...sbb bla dapat mak ayah yang agak fussy .....sakit hati lagi klau dapat mak yg mulut banyak cantik...mcm pemberita tp xleh pakai 100%...waktu  2 rasa mcm bermuka2 ada gak...sbb suka @ x...kita terpaksa gak layan dia org xkira pa lah dia org punya OLAH tek nak......huhuhu......tp xpe.....keje ngn budak2 nie aku xpayah nak jaga penampilan ......yg penting aku bahagia hidup dgn budak2 tu smua....masa 2 tenaga pengasuh yg ada just 3 org je....aku,kak chik &sal...budak lak da12 org....termasuk sorg baby......huhuhuhu......baby 2 lah buat penat kita org hilang bila dgr dia gelak....nama dia BABY Farah.......
comey xbaby nie.....badan dia...u...hari2 tgn dia aku gigt.....huhuhuhu geram punya pasal........aku da anak angkat...nama dia balqis....umi rindu kat balqis....baby farah niw anak angkat kak chik....sal pun ada gak...tp aku lupa lak apa nama,,,,huhuhuhu
em rindu kat korg smua........nie masa aku baru habis ambik diploma in medical lab. tech.
WONDERFULL MOMENT

Tiada ulasan:

mr.bee