no copy

copy cat

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Rabu, 30 Mac 2011

Minggu exam ku dh berlalu

well kali nie aku nak buat rojak lak .....huhuhuhu biar korang poning......
ok.....selamat berpinar2 mata n poning.....

tepat pada tarikh 21 haribulan march 2011

aku ngambik exam aku yg  1st nge bangunan yang ngutik..........huhuhuhu KLMU
start dr tarikh ya aku ngn sekongkol  dengan nya merah bigik kedaong. huhuhu mesti dah start otak korang poning.......yg paling utama otak aida dh berputar2.........tu..tu...tu......huhuhuhuhu
dalam seminggu yo dh mcm lah olah yg aku nangga.....subahanallah.........huhuhuhu...merapu gik aku tok....tp xpa...banyak gik merapu banyak gik aku molah otak jorang poning.........
well dlm proses minggu exam aku tangga mc2 teknik pembelajaran nak di diat aku...huhuhuhu mok tetak da juak....teknik memelihara toyol pun do.......huhuhuhuhu 1at dlm hidup ngambik exam aku diat mcm ya..........
tp wlaupun aku time ya boleh di katakan gago juak lah...tp xlah gago glak lah........aku sempat lak buat pose ala2 exam gitu...dgn model yg xberdaftar beraksi depan lance  kamera hp........
lihat lah aksi dia org yg sengal.........






dah tengok kan.......bukti dah ada dah............xleh nak dalih2 lg da.......well guys....sengal2 korang pun aku tetap syg smua kat korang......love each one of you.......huhuhuhu...tp sengal xsetakat nge kolej jak...da juak sengal nge hostel da juak...FINAL EXAM lom gik  habis tp dah kecoh mok pulang dah....alu lah da adengan org bukak kaunter pertanyaan...huhuhu gamat suasana.....tp aku kaka mesti da bukti wei.......
huhuhuhu sigey gik bukti aku di kerumunin geng sengal........wawawa....guy apa2 pun aku inda kisah ko sengal @ inda....APA YG penting kerja sama.........ok...,.pening korang tamat hingga setakat nie je.....

Tiada ulasan:

mr.bee