no copy

copy cat

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Isnin, 14 Mac 2011

hari sengal aku ngn budak2 CDDS kat PV12

Hari nie aku mkn ngn budak2 sengal2 yg ada duduk kat PV12....antara yg didalam senarai kesengalan,ialah....mendahului senarai.......
              1. Kala pemegang watak sbgai mak
              2. Azie Sbagai Kakak & anak kepada Kala
              3. Aida Sebagai adik & juga anak kpd kala
              4. Shafiq sbgai Abang ipar & adik kpd bapak kita org
kesengalan dia org bermula tepat jam 7.40 mlm kat mali corner...ala...xkan xtau mali coner tu kat mn kot......
ada tu kat area pv12 gak..xjauh dr old town gak.....
ok berbalik cerita kesengalan....aku lak lewat sampai sebab sakit perut tersalah mkn..& aku terpaksa masuk bilik termenung sebanyak 5 x....azab siot......
kita org smua pakat ramai2 mkn nasi lomak....sodap.....nak tunjuk bukti aku xleh la...sbb...gambar smua kita ambik guna aida pun camera...so xsempat nak mintak la...nanti2 lah aku upload kan kat korg untuk tatapan.....tp ko org leh tengok kat link nie....http://www.facebook.com/home.php#!/album.php?id=100001605636296&aid=34233 ...nie direct terus leh tgk...huhuhuhuhuhuhu....ok...2 je aku leh tulis...sbb idea xbanyak la....

Tiada ulasan:

mr.bee