no copy

copy cat

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Ahad, 4 Mac 2012

Aku Xde menda nak buat apa2 lg....

huhuhuhu aku masih dlm mood uang boring yang ter amat sangat......nak nyanyia sat....
"Lonely...im Mrs. Lonely.... I have no buddy...i'am alone.......o.....yeah...."
huhuhuhuhu dh nyanyi jap menunjukkan betapa boring nya aku sekarang nie...so aku on balik laptop aku dan aku buka aplication photoshop....start lah edit........salah satu nya...lepas banyak kali redo pic nie..last2 aku puas hati biarkan je gbr nie jd mcm nie je......huhuhuhu...nie lah hasil nya......
well gber nie diambil kat melaka masa aku ngn dua org mamber kat dlm gbr tu tgh wat subject untuk 3dimensional...so kita org terpaksa cari gbr bangunan yang lama dan bersejarah untuk djadikan reference masa drawing techniqe....em.....huhuhuhuhuhu tp kalau dh jenjalan jauh luar dr kota Kl nie...mestilah menyelam sambil minum air kan...kita org pun berjimba2 lah juga..........ok...nanti cita lg pasal trip ke melaka nie masa entry yang lain ek..........
Now scrool lah mouse kat bwh untuk tgk apa hasil pic yang aku edit ckit je...nak kata  pro aku pun xlah pro sgt......jd nie je lah yg aku mampu buat......

SUE88

Tiada ulasan:

mr.bee