no copy

copy cat

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Sabtu, 3 Mac 2012

aku xmakey bawal.......

HUHUHU........kali tok aku mok molah entry ttg bila aku try makey tudung selain tudung bawal....pa jadi ngn drik aku...huhuhuhu..........
ok....mula2 aku try makey tudung segera...aku gelar ya tudung indon...sbb aku nangga dolok ramey org indon makey tudung mcm ya bah...huhuhu dolok bencik aku tangga org makey tudung jenis ya sbb mind set aku time ya madah org indon ya jaik bah...sbb area aku mala jak org indon molah dajal ngn pendudk jati sia bah....
huhuhu ya sedikit sebanyak aku mok kaka sal  tudung segera ya lah...xda lebih xda kurang...huhuhu...ok kita balit nge ceta aku tek bla muka aku makey tudung segera ya lah...senang cerita tudung main masuk jak yo bah....huhuhuhu muka aku akan jadi mcm tok........yah laju jarik jemarik ulat beluncas naip tok...feel ngn idea mok naep melimpah2 jak bh ya nyuruh nya laju....kih,kih,kih,kih,kih,kih...........
ok balit pasal tudung ngn rupa aku...ok tok da beberapa muka ku transform bila makey tudung segera ya....




SUE88

Tiada ulasan:

mr.bee