no copy

copy cat

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Isnin, 19 Mac 2012

Kenangan indah

Tengah2 aku mengemaas barang lah kan tiba2 aku terjumpa cd lama....aku cuba lah nak ingat2 kan nie cd apa ek..takut nanti terbuang tp dlm tu da benda penting.....aku pun campak2 barang masuk dlm bakul....huhuhu (apa lah anak dara main campak2 je simpan barang)...aku on laptop dh tu buka cd player dh tu buka lah content dalam cd tu.....dan aku jumpa gambar aku time konvokasyen masa aku belajar kat kolej PTPL...huhuhuhu smua lah memori aku flash back.......dr first time masuk...sampai lah aku dapat diploma in medical laboratory technology....huhuhuhu, tp sekarang aku sambung belajar ambik bidang lain lak...aku ambik degree Art & design (major in graphic)huhuhuhu ya,ya,ya aku tau amat lah menyimpang dari yang asal.....

well, sebenar nya aku ambil diploma tu dulu sebab ayah aku paksa aku ambik...jd aku ambik lah utk jg hati ayah aku & alhamdulillah aku berjaya memperoleh diploma tu.....that my present for both of my parent lah kan....so now...aku ambik graphic..sebab mmg dr tingkatan 4 kot aku mmg nak ambik bidang ni.....hah...dh jauh dh aku menyimpang dr tajuk cerita nie....huhuhu dh nama nya memory kan.....huhuhuhuhu

ok2...back to our story lah kan...majlis konvo aku tu masa taun 2009 kalau xsilap aku...masa tu kat PWTC...tp aku kena pergi seorang diri...sebab mak aku xberani nak naik airplane,,,,,,fobia katanya...ok xpe aku leh terima...aku ajak ayah aku dia lak kata keja banyak...so aku pun cedih lah ckit kan....nasib da kawan aku da keja kat KL masa tu...dia lah teman kan aku...memerangkap penjaga aku lah...huhuhuhuhu...thanks lah kak ati always be there for me......

mula2 nak g raptai tu aku ok je....xde lah nak feel apa2 lah kan...tp bla hari yg sebenarnya....aku rasa sebak sedih sgt2...ye lah...aku belajar nie sbb nak bg hadiah nie kat mak ayah aku kot..tp dia org xdtg......sob,sob,sob....sedih.....dh tu bla smpai kat ruang legar dewan aku bertambah sedih sbb bla tgk org lain byk 1 family kot ikut dia org......aku pun ambik handphone call mak ayah aku....
tet,tot,tet...(mcm tu lah kira nya bunyi button hp) Tut2.............tut2...........
bla ayah aku jwb aku rasa sebab sgt....aku xmampu nak ckp just aku mampu ckp aku kat ruang legar berbaris nakmasuk dewan...dh tu aku matikan call.....sedih kot.....sekarang nie pun tengah touching2 nie....uuuuuuuu,,.......sedih......ok lah xnak cete panjang nie antara gbr2 yg sempat aku ambik masa tu.....da sentimental value ckit lah......

terima skrol

senyum xperlu kata apa2

alamak mata tertutup...tido ke apa?huhuhu

malam sebelum...saja nak test....

huhuhu vice wana silver untuk budak medic













me & malati 
 SUE88

Tiada ulasan:

mr.bee