no copy

copy cat

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Jumaat, 23 Mac 2012

apa ayat yang awek korang nak dengar........

Huhuhuhu agak2 lah kan kalau korg baca tajuk kat atas tu...korang rasa aku nak kongsi pasal apa???? huhuhuhuhuhu....aku nak share ckit lah ttg fakta yang kaum adam kat luar sana tau sedikit ttg wanita kesayangan dia org......em...sori a..malam nie aku ckit kejiwangan kot...entah lah...apa2 je lah........ok back to our story....
     sebelum nak start potpet lebih panjang kan...korang rasa lah kan.....(nie soalan aku tuju khas utk kaum Adam)....korang rasa awek korang tu nak apa sbenarnnya dalam hubungan korg@ apa yg leh buat depa rasa bahagia????huhuhuhuhu.....mesti dalam fikiran korg tersenarai lah seperti nie kan...:
          1. Romantik
          2. Hadiah mahal @ murah
          3. Duit
          4. Berjimba2..a.k.a berjalan2
          5. Shoping
          6. Dan banyak2 lagi...

huhuhu smua tu ada betul nya...tp bergantung dgn wanita jenis apa yang korang pilih...kalau kebendaan...jd kebendaan lah dia nk...kalau korang pilih jenis keduitan,,,jad keduitan lah korang dapat.. so.....kena cari yang betul mcm dalam lagu sapa ek...lupa aku...tp bunyi dia mcm nie.......
 "cari,cari,carilah,......pasang hidup betul2 owh kawan.....bahgia menanti....rumahtangga akn harmoni...."
ha...mcm gitu lah bunyi nya....huhuhuhuhuhu jd pilih betul2....ala..melilau lak aku nie....back to our topic ok.... so apa yg senarai kat atas smua nya betul...tp xleh wat wanita kesayangan korang bahagia menitis air mata.....ada 1 ayat yang akan buat dia org menangis..tp xmenangis sebab kan sedih..tp menangis kegembiraan...menangis terharu.....sedih tu mungkin ada...tp dalam kuantiti sedikit je lah..ok...byk lak aku berleter kan...ok jawapan yang leh wat wanita bahagia ada lah...tgk JPEG kat bwh
tu la japan nya......korang kena faham2 sendiri lah ek.....smua dh bosar panjang dah......SUE88

Tiada ulasan:

mr.bee